Tuesday, April 14, 2009

01 Algus

Ei hakka siin Agu Sihvka kombel "et kõik ausalt ära rääkida ..." jne vaid ütleks lühidalt, et aastal 2008 sai mingi karikas täis Eestis olemisest ja oli vajadus end tuulutada. Sihtkohta valides jäi sõelale kunagine unistus jänkide maal ringi tiirutada ning Route 66 on selleks enam kui sobiv, eriti kui arvestada, et lapsepõlves nähtud filmid ja autod erutavad senini. Et üritus liiga igav ei tunduks ja rahuldada oma kiusatusi sai valitud siis selline moodus, et kui juba sis sjuba ja auto peab olema midagi ajastule vastav. Ei mingit rendikat vaid ehe usa raud ning kui endal ja autol hing sees siis see liikur ka Eestisse sebida.
Selline eskiis sai peas valmis tehtud miski aeg suvel eelmine aasta ning eks siis hakkas kodutöö.
Kodutöö olemus siis seisnes selles, et panna paika kuupäevad, leida sobivad lennud ning sobiv auto. Kuna põhiplaan oli olemas siis lean on loomingulises lähenemisest tulenev kõrvalekalle.
Kuupäevad sai esimesena paika pandud, et miski age kevadel ning ka töös sõltuvalt nii pikalt kui võimalik. Parim variant mis tundus ja nüüd hetkel ka teostub on 07. Aprillist kuni 15da maini 2009.
Tegelikult olin valmis kuupäevi ka pisut nihutama sõltuvalt lendudest aga lõpuks jäi siskin paika algne plaan.
Lennukipiletite otsimine oli omaette teema ja ehk kunai visiting täiendada seda osa, aga aega läks ja asja sai eriti kui arvestada seda, et mingil hetkel muutsin oma plaani kus kohast oma reisi alustada.
Algne plaan oli selline, et startida New Yorgist ning siis Chicagosse sealt aga juba Route 66 peale. Aga läks teisiti, kuna sobiva auto nii hinna kui muude näitajate poolest leidsin lõpuks Denverist. Alguses arvasin, et laseks auto NYCi või New Jersey`sse toimetada kuid üks tikutaku foorumi (www.tqhq.ee) inimene nimega Üllar leidis, et odavam on Denverisse lennata kui transat kasutada.Ja eks ta õige oligi. Paha asi oli aga see, et pilet New Yorki, pigem küll New Jerseyśse oli juba selleks ajaks olemas seega vaja edasi majandada. Remargi korras olgu öeldud, et koheselt loobusin Finnairi teenustest kuna ei olnud plaanis miski 10 tundi koos põhjanaabritega ühes purgis olema. Pealegi oli asi endale lõbusaks teha, mitte mugavaks. Seega otsisin muid variante ning üllatus üllatus odavaima pileti sain Londonist ja mitte mingi kampaania hinna vaid täiesti tavalise hinnaga British Airways´ilt. Nii, et ei maksa alati uskuda seda, mida kokku lubatakse eriti kui paljud lennutajad on seadnud piiranguks ühe kuu, mis jällegi ei sobinud minu plaanidega.
Järgmine pettumus oli Estonian Air, kes on oma lennud kaunikesti kokku tõmmanud ning nendega Londonisse ei saanud. Siis tuli kohe järgmine teema, et Air Baltic viiks kohale küll aga nende näiliselt odav pilet muutub kaunikesti kallimaks eriti kui pagasieest küsivad lisaks 290 eeku ning kui arvestada, et tuli ette võtta ka lennujaamavahetus siis langes ka see variant ära,kuna lõpuks sain EA ja SASi lendudega odavamalt Heatrowsse. Muidugi tähendas see ca 5 tunnist passimist Kastrupis, mida aitas sisutada Yvette kahjuks Michael ei saanud tulla aga no vähe lõbusamalt see aeg läks. Heatrows sain passida kah mingi 6tundi väikese plussiga enne kui suund NYCi peale läks. Tegelikult peaks lisama ühe kivi Tallina Lennujaama töötaja kapsaaeda, kuna mul oli nii EA kui SASi lennule istekohad ära määratud siis kummagi lennu puhul ma neid kohti ei saanud, mis oli mul kinnitatud tellimuses kirjas.
EA puhul tuli ka üks üllatus, nimelt tühistati nende lend 15l maile London Tallinn, mis aga tegi minu elu vähe lihtsamaks sest tänu sellele sain pileti otse Heatrowst läbi Kopenhageni Tallinnasse. Lisaks sebisin siis veel NYCist pileti Denverisse ja selle sain lõpuks läbi Chicago. Nii, et lõbu laialt.

No comments:

Post a Comment